Pracovní příležitosti manažerské

Pracovní pozice

Vedoucí oddělení HR back office

Místo výkonu práce

Praha

Požadavky

  • vzdělání – personální management, andragogika, ekonomie apod.
  • praxi alespoň 4 roky v oblasti personalistiky
  • výbornou znalost oblasti odměňování a benefitů, naceňování pozic
  • znalost pracovního práva s vazbou na interní předpisy
  • daňově účetní povědomí
  • zkušenosti s HR controllingem
  • manažerské dovednosti pro vedení 3 členného týmu
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

 

Náplň práce

  • koordinace týmu zajišťujícího personálně administrativní, mzdově účetní a HR controllingovou agendu
  • nastavování procesů souvisejících s poskytováním benefitů
  • příprava podkladů pro kolektivní vyjednávání
  • podpora HR Business partnerů při řešení úkolů za uvedené oblasti
  • koordinace činností souvisejících s rozvojem HR informačního systému za uvedenou oblast
  • zajištění agendy organizačního managementu a údržby organizační struktury
  • aktualizace řízené dokumentace

Nabízíme

  • stabilní zázemí významné české společnosti
  • zaměstnanecké výhody – 5 týdnů dovolené, sickdays, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné ceny paliva a mnohé další
  • pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost změny pracovní smlouvy na dobu neurčitou

Informace k nástupu:

Nástup možný dle dohody.

Životopisy zasílejte, prosím, prostřednictvím odpovědního tlačítka na portálech jobs.cz nebo práce.cz.

Informace pro přihlášení do výběrového řízení

V případě Vašeho zájmu, prosím, zasílejte žádosti se strukturovaným životopisem a kopii o dosaženém vzdělání na níže uvedenou adresu:
ČEPRO a.s., Dělnická 213/12, Praha 7 - Holešovice, 170 00
zpět